Sunday, May 2, 2010

Doa mengiringi ubat.


Assalammualaikum,
Bagi semua yang order susu kambing HiGoat melalui talian ini saya ucapkan terima kasih kerana mempercayai...Saya doakan anda semua sihat sejahtera selalu dan bersamalah kita menjaga kesihatan. Dalam pada ini saya juga ingin berkongsi satu lagi tambahan untuk kesejahteraan kita bersama iaitu doa yang dibaca apabila kita mengambil sebarang ubat atau pada segelas air.
Doa dan bacaan Bismillah lima adalah amat berkesan sekali untuk sebarang penyakit.Maka berdoalah "Ya Allah, Engkau kurniakanlah aku kesihatan yang baik ( sembuhlah aku dari penyakit ini)" dan bacalah juga Bismillah Lima.

2 comments:

  1. ayat yg perlu di amalkan selalu..tp x berape jelas la ayat tu.susah nak baca..

    ReplyDelete
  2. harap mf....harap dpt berikan yg lebh jelas lg..supaya org rmai blh amalkan juga....




    ________________________

    http://pakat2tengok.blogspot.com/

    ReplyDelete